ΠΓΤ515 - Καινοτόμες Τεχνολογίες (Spring 2014)

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Σημείωση: Το πρόγραμμα μαθημάτων είναι πιθανόν να έχει αλλαγές. Παρακαλώ να ελέγχετε τακτικά.

Εξάμηνο
Εβδομάδα Θέμα Ύλη Προτεινόμενου Βιβλίου Διαφάνειες Άλλα
1η >22 ΙΑΝΠεριγραφή του μαθήματος
Εισαγωγή στα Παιχνίδια Υπολογιστών με τη χρήση Unity3D
Κεφάλαιο 3 από προτεινόμενο βιβλίοΑρχείο PDF
2η >29 ΙΑΝΕπιπέδο και terrain
Εισαγωγή Μοντέλων και Χαρακτήρων
Κεφάλαιο 5 από προτεινόμενο βιβλίο
Κεφάλαιο 6 και 7 από προτεινόμενο βιβλίο
Αρχείο PDF
Αρχείο PDF
3η >05 ΦΕΒΕισαγωγή στον προγραμματισμό με UnityΚεφάλαιο 8 από προτεινόμενο βιβλίοΑρχείο PDF
4η >12 ΦΕΒΒασική διάδραση με προγραμματισμό IΚεφάλαιο 9 από προτεινόμενο βιβλίοΑρχείο PDF
5η >19 ΦΕΒΒασική διάδραση με προγραμματισμό IIΚεφάλαιο 9 από προτεινόμενο βιβλίοΑρχείο PDF
6η >26 ΦΕΒAnimationΚεφάλαιο 10 από προτεινόμενο βιβλίοΑρχείο PDF
7η >05 ΜΑΡGUI, TriggersΚεφάλαιο 11, 13 από προτεινόμενο βιβλίοΑρχείο PDF
8η >12 ΜΑΡΕισαγωγή στην Υπολογιστική ΌρασηΑπό σημειώσειςΑρχείο PDF
9η >19 ΜΑΡΑισθητήρας KinectΣημειώσειςΑρχείο PDF
10η >26 ΑΠΡΔιάδραση με KinectΣημειώσεις
11η >02 ΑΠΡΕφαρμογές με KinectΣημειώσεις
12η >09 ΑΠΡΥλοποίηση Τελικού ProjectΣημειώσεις
13η >30 ΑΠΡΥλοποίηση Τελικού ProjectΣημειώσεις
19 ΜΑΙΟΥ @ ΕΠΟΛΥ (10π.μ.-11:30π.μ.)ΠΑΡΑΔΟΣΗ/ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΕΛΙΚΟΥ PROJECT